2 Mayıs 2014 Cuma

Watsons Magic Lipbalm (Güneşten Koruyucu Dudak Balsamı)

merhabalar
kadınlar gününde sevgili watsons bana hediye paketi göndermişti 
magic lipbalm
hediyelerim geldiğinden beri çok severek kullandığım ürünler arasında
lipbalmın kokusu harika beni mest etti böyle muzlumsu tipitip sakızının aroması gibi kokusu var ama muz sanırım daha baskın böyle şeyler belirmede özürlüyüm biliyorsunuz renk konusunda da :)
kokusu harika nemlendirmesi harika
ürünün magicliği yani sihri dudaklara hafif renk vermesinde 
çok çok hafif renk veriyor ama benim dudaklarım koyu olduğu için bende ruj gibi durdu o yüzden ruj yerine son zamanlarda sıklıkla kullanıyorum
hatta ben ilk sürdüğümde renk verdiğini fark etmemiştim 
arkadaşlarım rujun ne güzelmiş ne markası diye sorduklarında ruj yok dudak balsamı sürdüm öyle mi gözüküyor diye şaşırıp peçeteye dudağımı sildim o zaman çaktım köfteyi renk veriyormuş :)
ürünün içeriği bu şekilde
SPF 30 faktör olması kesinlikle süper dudaklar beslenip renklenirken aynı zamanda güneş ışınlarından korunmuş oluyor
pikniğe giderken bunu yanımda götürüyorum güneşın altında kalacağımı bildiğimden ruj tazelemeyi hiç sevmediğimden cebimde taşıyorum ihtiyaç duydukça güneş ışınından dudaklarım kurudukça kullanıyorum
dudağıma verdiği renk bu şekilde
dolgun gösterme olayına ruj veya lipbalmlarda inandırı bakmasamda bunda dudaklarım hafif dolgunlaştı hissine kapıldım belki renk vermesiyle dudaklarım değişiyor ondan olabilir ya da benim paronoyam olabilir bilmiyorum  hediye geldiği için fiyatı hakkında bilgim yok
ben çok memnun kaldım yaz aylarında bu tarz koruyucu ve renk verici ürünler arıyorsanız şans verin derim kokusu için bile alınır ben öyle mest oldum 
hoşcakalın
kendinize popüler davranın



2 yorum:

  1. rengi ve renk vermesi iyimiş :)) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben bloğunuzu izlemedeyim zaten beğenerek okuyorum :)

      Sil

Kedidir kedi :)