19 Mayıs 2014 Pazartesi

Superdrug hindistan cevizli & tatlı bademli şampuan ve saç kremi

merhabalar
baya bi ara verdikten sonra tekrar geldim yamacınıza
küçük Zonguldak gezisinden sonra tekrar sizlerleyim
bu gün Superdrug kuru saçlar için hindistancevizli tatlı bademli olan şampuanından bahsedeceğim (coconut & sweet almond shampoo ve conditioner)

Önceleri Superdrug markasının şampuan ve saç kremi serisi vardı ama 1 yıl kadar önce sanırım raflardan toplatıldı sonrasında ambalajları değişmiş hatta bir kaç saç bakım ürünü eklenmiş şekilde Watsons mağazalarında yerini aldı önceden duyduğum çok aramış bulamamıştım tekrar satılmaya başladığını görünce çok sevindim ve hemen kendi saç tipime göre olan seriyi
saç kreminin içeriği
şampuanın içeriği
banyo da kullanırken tabi ıslanmış birkaç yer silinmiş
yine de anlayabileceğinizi umuyorum :)

saçlarım da yok yok kuru yıpranmış önceden röfleli sonradan boyalı lanet bi saç benim ki saç dökülmesi de cabası o yüzden yazılarımı okuyanlarınız bilir sürekli saçıma iyi gelecek şampuan arayışındayım genelde 2 3 seri bitirdikten sonra sonuca bakarım ama bu ürün 2 3 seri bitirilecek gibi değildi
saçlarıma hiç iyi gelmedi bu seriyi bile bitirirken aşırı zorlandım
saçlarımın zaten kuru iyice kupkuru yaptı tararken çıt çıt kırılma seslerini bile duydum açılmadı keçeleşti kabardı benim gibi saçları kuru insanın saçını yağlı bir saçmış gibi gösterdi yıkadığım halde saçlarım pis yağlı yapıda durdu matlaştırması da cabasıydı kısacası bana hiç iyi gelmedi
başkalarına iyi gelmiş midir hiç bilmiyorum hakkında yazı okumadım fakat benim saçım genel anlamda zaten sorunlu olduğu için çare olmamış olabilir

gördüğünüz gibi buav logosu mutlu tavşan var
superdrug ürünleri buav sertifikalı kesinlikle hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar

hoşcakalın 
kendinize popüler davranın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)