5 Mayıs 2014 Pazartesi

#kardelenlebizbize buluşması

merhabalar
cumartesi günü sevgili kübranın(bloğu için tık tık) düzenlediği buluşmasındaydım
kübracım 15 şubat da yine bir buluşma yapmıştı oraya katılamayan geç katılan benim gibi :)
bloggerlara yer verdi bu buluşmasında


mekan olarak Kafes Fırın'ın söğütözünde ki yeri seçilmiti yeşille iç içe olan arkasında çocuk oyun parkı bulunan bir yer ben çok duyuyordum ama hiç gitmemiştim ilk defa o gün gitmiş oldum ve çok beğendim
kedili köpekli mekan olurda ben beğenmezmiyim



tatlılardan tuzlulara ana yemeklere kadar her şey mevcut 
diyette olduğum için kendimi zor tuttum ama son anda ikram edilen muffinlere dayanamayıp yedim :)
muffinler harikaydı Kafes Fırın bizi çok iyi ağırladı teşekkürler

bol bol sohbet muhabbet ettik Kübracığımın yine bize süpriz hediyeleri vardı çekiliş heyecanı yaşadık 



Kübra diğer yaptığı etkinlikte olduğu gibi  bizleri eli boş göndermemek için firmalarla tek tek görüşmüş paketlerimizi tek tek hazırlamış büyük emek vermiş çok teşekkürler !
 


çekilişler yapılırken yemek faslınıda yaptım
diyet de olduğum için ızgara tarzı yemek istedim seçimimi tavuk beğendiden yana yaptım Kafes Fırında fiyatlar çok ucuz değil ama çok da pahalı değil orta sınıf fiyatları mevcut ana yemekler 15 lira üzeri
kızlar kafes sepeti aldı harikaydı onlardan da tırtıkladım tabi boş durmadım :)

sponsorlarımızdan Modasor firmasının çekiliş için özel gönderdiği bu güzel çanta Deryanın oldu güle güle kullan deryacım  (bloğu için tık tık)

tartışmasız günün kesinlikle en şanslısı Demre'idi  (bloğu için tık tık) diva pırlantanın yusufçuklu pırlantalı kolyesi çekilişle ona çıktı güle güle kullan demrecim

yine Modasor/Modapink firmasının ürünlerinden bir çekilişin şanslı talihlisi de bendim o gün tam üzerime uyan harika bir kolye çıktı şansıma bayıldım tek kelimeyle
hemen kolyemi taktım üzerime de uymuşken kaçmazdı 

o gün ki makyajımda bu şekildeydi her zaman yaptığım sade makyajımı tercih ettim saçlarım inanılmaz berbattı sabah onlarıda düzeltirip koyuldum yola

başak ablacım (bloğu için tık tık) bilenler bilir Çın Çın abiye kardeş geliyor ismi şimdiden belirlendi Rüzgar !

onun gelişini kutlamak amacıyla da başak ablacım bizlerle bu hoş kurabiyeleri paylaştı rüzgar bebeğin gelişini de kutlamış olduk etkinlik içinde 

başak ablacığımın 8 günü kalmış rüzgar bebeği dünyaya getirmeye
sağlıklı bir doğum geçirmesini diliyorum canı gönülden
kurabiyelerin her biri biririnden güzeldi ben en çok bunu beğendim 




eee buluşma da güzel blogger bebeklerimle pozlar verdik tabisi selfie çekmeden olmazdı

 Derin'le (bloğu için tık tık)  ig den ve blogdan konuşuyorduk ama yüz yüze tanışma fırsatı bulamamıştık tabi hemen kaynaştık 
kübra ve ben 
Demre ve ben 


Gözdecim (bloğu için tık tık)  yeni saçları harika olmuş bayıldım 

ayrıca Şule (bloğu için tık tık) Gamzeyle (bloğu için tık tık)  Pelinle (cocosh kedi) tanıştığıma çok memnun oldum 
gelelim sponsor firmalarn hediyeleri
hediyelerimin toplu görüntüsü 

blog adıma özel hazırlanmış nideno.com dan  pembik güzel ajandam ajanda ayrı güzel bana pembe denk gelmesi ayrı bi güzel çok beğendim



Turuncu Kasa cecile ürünlerini hediye etmiş bize
Watsons yeni çıkan ürünlerinden karışık ürünler hediye etmiş
Axesayra nın neon yeşil bilekliği 
Rapunzel Secret saç bakım ürünü göndermiş bizlere




Jane Iredale golden glow pudra 
HC Hair Care saç bakım ürünlerinden 
Freshline %20 indirim çeki
Organique ananaslı body scrub, papatyalı sabun, shea butter, kil maskesi
hediyelerim


Dr. Oetker'in bu hoş paketi hediyelerimden
hoşmerim tatlısını denemek için sabırsızlanıyorum diyet fln dinlemeyeceğim direk yiyeceğim :)
eve gelince hediyelerimi tek tek mıncıkladım
çekilişten çıkan kolye de doğum günü hediyesi oldu bana 
13 mayısa şurada ne kaldı :)

Güzel bir gündü zamanın nasıl geçtiğini anlamadım
başta Kübraya çok teşekkür ederim
ve bize hediyeler gönderen sponsorlarımız
* Turuncu Kasa
* Watsons
* Organique
* Dr. Oetker
* Axesayra
* Jane Iredale
* Modasor / Modapık
* Diva Pırlanta
* Freshline
* HC Hair Care
*Nideno
çok teşekkür ederim her biri ayrı ayrı güzeller

hoşcakalın
kendinize popüler davranın





6 yorum:

  1. Canım benim, çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve dileklerine!! Kocamn öpüyorum! Ay Rüzgar'la doğumgünleriniz arasında 3 gün olacak yani, öyle mi? Şimdiden nice mutlu yaşlara fıstığım!!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aii evet 3 gun olacak aramızda boğa burcu erkeği olacak yakışıklı :) çok tesekkur ederim ablam hep birlikte insallah

      Sil
  2. cok güzel kareler, hersey harika gözüküyor, kolyende cok yakismis, güle güle kullan, saclarinada ayrica bayildim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel bir etkinlikti. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere

    sevgiler :)

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende canım çok memnun oldum görüşürüz inşallah tekrardan :)

      Sil

Kedidir kedi :)