1 Ağustos 2013 Perşembe

Tatil için fikir alış verisi

Merhabalar herkese
Sonunda tatil geldi çattı yarın gece Bodrum'a doğru yol alıyoruz
Allah nasip ederde Cumartesi öğlen gümbet'de olacağız
Kıpır kıpır heyecan doluyum biliyorsunuz bu sene hiç tatil planım yoktu umutsuz vaka olarak kaderime boyun eğmiş tatile gidenlere ağızımı suyu akarak haset haset bakıyordum
Artık bende koca göbüşümü kızgın kumlardan serin sulara aticam :)
Bodrum'a daha önce gidenleriniz vardır elbet gerçi bizim bu 3. Gidişimiz olacak
Tavsiye edeceğiniz gezilcek görülecek güzel yerler vardır diye sizlere sormak istedim
Ünlü bir lokanta eğlence yeri plaj koy vs gibi
Ayrıca malum tatile giderken olur olmadık her şeyi valize dolduruyoruz cogu şey giyilmeden çoğu makyaj ürünüde kullanılmadan geri geliyor
Neler alıyim sizce en önemli isimi görebilecek seyler olarak  çanta boy ürünler fln gibi
Belki tatilde pratik olsun kolay olsun diye kullandığınız ürünler teknikler vardır onlarında yorumunu bekliyorum canların
Hoscakalin
Kendinize popüler davranın

1. canımcım bence ilk olarak ilaç al. Antibiyotik, ağrı kesici, bulantı, pişik, yanık vs. Onun dışında bi pudra, allık, ruj, rimel ve far seti yeter artar. Saç grubunu ayrı düşün (tarak, şampuan, havlu vs.), diş fırçası, macunu, şort tişort akşam için elbise bence yeter. Mayonu, boleronu, plaj terliğini, şapkanı, güneş gözlüğünü, MP3'ünü, plaj havlunu unutma. cilt bakım ürünlerini unutma. kitabını unutma.

1. İlaçlar tamamen aklımdan çıkmıştı çok iyi oldu canım
      Makyaj malzemesini az göturcem bu sefer kıyafetlede giden uygun oje alırım yanıma 2 tane olur her halde
      Pisik kremi almam gerek evet eczaneye gideyim bugün iyi hatırlattın kuzum teşekkür ederim

2. şimdiden iyi tatiller, Bodrum benim pek bilmediğim bir yer. Sadece Limon'u merak ediyorum:)Çok duydum günbatımını. Bakmak istersen http://www.limongumusluk.com/

1. Teşekkür ederim canım
      Geçen sene bitez gümbet Türkbüküne gittik
      Türkbüküne yanlış gittik sanırım ya da başka bir Türkbükü var öyle magazinlerde gördüğümüz gibi kalabalık eğlencenin sınırsız ünlülerin kol gezdiği bi yer degildi normal bildigim pilaj Bahçeli'ni 7. Cad kadar bi yerdi bizde yanlış geldik galiba olduk :)
      Bu sene yalilavak torba oralara gidelim dedik
      Sevdiceğim gümüşlükte prestijde kalmıştı oda gümüşlügu çok övüyor gidersek limona da uğramak isterim :)

3. benim listem:
    (makyaj) bb krem, balm jovi palet,liploss, rimel
    (kıyafet) bir uzun kollu hırka (ne olur olmazcı kişilik :)) şort, tshirt, akşamları için elbise, sandalet, terlik, spor ayakkabı
    (diğer) ağrı kesici, kas gevşetici, pişik kremi, yara bandı, yüz % vücut güneşten koruyucu/nemlendirici krem ve losyonlar, kolay tarama için saç spreyi
    ve tabii ki iki adet roman, plajda kitap okuyup sigara tellendirmek en güzel bir şey :)

1. Kuzucum hepiciğini aldım pişik kremi alamadım bebakin Acıbadem kremini aldım sütü de makyaj temizlemek için yanıma aldım bsy olursa onu süreceğim
      Yalnız kitap almayı unutmuşum halbuki okumak için kitaplarım vardı bugün bulursam kitap alıcam bebisim