12 Ağustos 2013 Pazartesi

Tatil bitti

Evet tatil bitti 
Sıkıcı bunaltıcı yağmurlu gri rengin en çok sevdiği Pazartesi'ye günaydın 
Tatilden döner dönmez iş başı yapmak ne zormuş 
Şimdiden Bodrum'u özledim bile 
Sanki hiç tatil yapmamış gibiyim bi yorgunluk bi sıkıcilik var üstümde bıraksalar 72 gün uyuyacak moddayim halbuki tatilde ne kadar uyumak istesem de 9:30 ayaktaydim kaçta yatarsam yatıyim 
Biz insanoğlu ne garibiz değil mı
Neyse tatil yazımı fotoğraflarla ayrı yazacağım bu yazımı tatile giderken yanima neler aldim olarak belirledim :) en azından flashback yaparak az da olsa içim açılır :)

Yanıma bunları aldım hepsini kullandım diyebilirim
Tatilin verdigi poztifilikten kendime bakasim geliyor 
Makyaj yapmaya bakim yapmaya üşenen benden eser kalmıyor :) 

En çok kullandıklarım yani ıssız bi adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey diyemiyorum bizlerin 3 şey alması mümkünmü :) alacaklarım kesinlikle bunlar 
 
Makyaj temizleme mendili
Oje temizleme mendili
Essence me&my ice cream koleksiyonundan krem allik 
Bebak acı badem sütü ve bebak acı badem kremi 

Bebak kesinlikle her işimi çözdü bu tatilin badisi oldu benim için aklınıza gelebilecek tüm sekillerde kullandım 
Cildim gerildi vücuduma kullandım 
Bronzlaşıyim derken omuzlarım kip kırmızı oldu aslında hiç kızartmazdim ama bu sene farklı oldu omuzlarıma kullanım acısını gerginliğini aldı
Makyaj temizleme sütü olarak kullandım 
Yüzüm ellerim güneşten kurudu nemlendirmek için kullandım ve hepsinde de sonuç yine başarılıydi 

Erkek arkadaşımın dizleri güneşten yandı hatta haşlandı aklıma ilk olarak bepanten geldi fakat yanımda yoktu ulaşmamda biraz vakit alır diye bebak acı badem kreminden sürdüm 
Acısını yanmasını anında aldı ve zaman geçtikçe kızlarıkliği geçirdi kizarikligin geçmesi hemen olmadı ama 1 2 gün üst üste kullanımca kizariklik ve acı yok oldu 
Sonra kakaolu güneş sütünü de çok sevdim ben bebakın denilidiği gibi cilde nem veriyor evet fakat benim cildim asırı kuru oldugundan yer yer gerilmelerim oldu bu sorunuda anlattığım gibi normal acı badem sütü kullanarak takviyeledim
Kakao yağını doa kozmetikten Mart ayında almıştım soğuk pres olarak satılıyor aslında sıcağı görünce yağ halini aldı sitesine baktığımda satılmıyordu en son 
iyi ki erken zamanda görünce almışim dedim kullanıp harika yağ olduğunu anlayınca  
Yağ hakiki kakao yağı buram buram kakao kokuyorsunuz hatta öyle kokuyorsunuz ki tüm arılar tepenize üşüşüyor
Etrafımda arıdan eser yokken bu yağı sürünce her yerimiz arılarla doldu tabi ben kendimi panikle denize attım gittiler çıktım derken geri geldiler hatta ben uyurken üzerime mesken kurmuşlar gezinmelerine uyandım o anki tipimi tahmin edersiniz tabi :) anneeeee diye denize koşan niye takip etmiyorsun bakmıyorsun diye sevgiliyi azarlayan cadoloz kız çocuğu oldum anında :) 
Yağ mükemmel bronzlaştiriyor koku yoğun rahatsızlık duymadım ama koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir ilk 4 günde yağ bitti tabi öyle sevdik seneye olursa yine almayı düşünüyorum 
Bununla beraber bebak kakao sütünüze kullandım kakao yağı bitince temelli bebak kullandım ve cidden bronzlastirmasi ideal bazı günler Güneş'te çok kaldım ona rağmen her hangi bi su toplama soyulma olmadı tabi altina cildime ilk olarak koruyucuda kullandım SuperDrug 50 spf onunda etkisi olmuş olabilir 
Yalnız annem ablam memnun kalsada ben SuperDrug 50 spf den memnun kalmadım yüz için olandan çok memnunum güneş sonrası spreyide güzel  ama body korunasi olan bana iyi gelmedi buğday tenliyim çil  nedir bilmem hayatımda da hiç çillenmedim ne yüzüm ne sırtım ama bu yaz omuzlarım sırtım çillendi acayip sinir oldum moralim bozuldu direk güneş kremine bağladım doğal olarak annemde ablamda sevdiceğimde yapmayıp bende yapması canımı sıktı çünkü onlar çok memnun kaldı bende niye oldu sebebi acaba başka bsy mı bilemedim sırtım bildiginiz çil yumağı oldu çok canım sıkkın tabi bu duruma telafisi varmıdir bilmiyorum 

Bi tatilde böyle gecti işte 
Hoscakalin 
kendinize popüler davranın 



4 yorum:

  1. gördük canım tatil fotolarını instagramda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) senin adresin ne cnm takip etmiyorsam takipe alayım

      Sil
  2. Gene döndük mü tilki dükkanına sevgili kader arkadaşım :) Tatil detaylarını sabırsızlıkla bekliyorum, gerçi instagramdan takip ettiğim kadarıyla sana pembe çok yakışıyor ve bronzlaşabilmeni kıskançlıkla izledim ama :) Bendeniz ancak amele yanığı olabildim :)
    Biz de Eylül ayında bir üç günlük bir tatil daha yapmayı planlıyoruz ve bu sefer olursa Bodrum'a gideceğiz, o yüzden ayrıntıları çok merak ediyorum! :) Ha bu arada bepantol losyon da hiç fena değil, amele yanıklarıma çok iyi geldi, rüzgar ve gölgenin etkisiyle yandığımı anlayamamışım :'(
    Benim yüzümde var çillerim, yazın çoğalır kışın neredeyse kaybolur, sıkma canını, vücudunun nem dengesi düzelince ve güneşten uzaklaşınca geçebilir.
    Yazılarını merakla bekliyorum, kocaman öpüyorum :)

    Selam ve sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuff ivet yine döndük kürtçü dükkanı angaraya :(
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim bitanem aslında son gün güneşlendim sadece diğer günler bitez'in rüzgarından yandım diyebilirim
      Bodrum kaçamagi yapacaksınız bizim pansiyon iyi aslında ama bize kötü oda denk geldi öneririm aslında it kopuk yok aile işletmesi bildigimiz pansiyon :)
      Tatil yaptım biraz rahatladım valla deniz görmek beni çok rahatlatıyor ciddn o yüzden strese girmiştim tatile gidecekmiyim gidemeyecekmiyim diye sonunda pozitif olarak dondüm :)
      Çiller Allah'tan sırtımda yüzünden olsaydı alakasız yere çıkan izlerle uğraşırken bi de o eklenirse çıldırırdim sanırım atardim kendimi denizlere :)
      Öperim seni Minnak Minnak görüşürüz cnm
      Bodrum hakkında her sekilde yardımcı olmaya çalışırım

      Sil

Kedidir kedi :)