26 Ağustos 2013 Pazartesi

Rival de loop young maxi definition maskara

Merhabalar 
Maskaralara olan merakımı yazılarımdan az çok alış verişlerimden anlamışsınızdır
Rimel kullanmayı çok seviyorum nasıl makyaj yaparsam yapayım rimel sürmediğim zaman kendimi hiç makyaj yapmamış gibi çirkin mi çirkin hissediyorum :)
Gözlerimi maskarasız gördüğüm zaman bu ben değilim oluyorum o kadar alışmışım ki rimel kullanmaya kendimi o kadar garipsiyorum ki rimelsiz

Bu günde Alman markası olan rival de loop young'un maskarasını anlatıcam size 
Sadece rossmannlar da satılan bu markayı çok merak ediyordum 
Rival de loop ürünlerinden çok memnun kalan arkadaşlarım vardı
Rossmanna uğradım  bir de young serisi olduğunuda öğrendim tabi ilk denenecek ürün benim için maskaraydı acaba hangisini alıyım derken satış elemanı bayandan fikir aldım
Bu ürünü çok övdü kesinlikle memnun kalacaksınız dedi 


Ucu böyle olan fırçalara karşı pek sıcak bakmasamda satış elemanı bayanın tavsiyelerine güvenerek aldım 
Eve gelir gelmez meraktan denedim ve çok beğendim
Kirpiklerimi uzun ve dolgun gösterdi  
Hatta kirpiklerim öyle uzadı ki kaşlarıma değdi 
Tek kötü yanı hemen kurumuyor bulaşma yapabiliyor bir de kokusu bi acayip 
Buram buram rahatsız edici değil kokusu ama ben aldığım ürünlerin kokularına da dikkat ettiğim için benim hoşuma gitmedi kokusu fakat çok rahatsız da etmedi

Ürünü çok beğendim essence'nin gri rimeli (Yazısı için tık tık) favorı rimelim hep onu kullanıyorum postlarımı okuyanlar bilirler 
Bu rimelde artık 2. Favori rimelim oldu kesinlikle essencenin gri maskarasını brnim gönlümde ki tahtından edebilir :)

Tatil süresinde bu rimeli kullandım sıcakta akma yapmadı dediğim gibi ilk sürüşde ıslaklık hissi var bulaşma riski var ama birkaç sanıye içinde kuruduktan sonra sorun yok
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 9.99 belki daha da düşük olabilir 
Sadece rossmann mağazalarında  da satılıyor 
Ayrıca rival de loop markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor vegan logolu ürünleri de bulunuyor
Bu markanın kremleride ilgimi çekiyor açıkcası yakın zamanda denemek istiyorum
Hoşçakalın ... 
Kendinize popüler davranın :)
 

4 yorum:

Kedidir kedi :)