9 Şubat 2014 Pazar

günün ojesi flormar satin matte gs13

merhabalar 
instagramdan günün ojesini gelende paylaşıyorum
bilgisayar başında oldukça blogda da paylaşım yapıyorum artık


bu günün ojesi flormar satin matte gs13 

başak ablanın (başak ablanın bloğu için tık tık)  (başak ablanın sevgililer günü çekilişine katılmayı unutmayın ben katılım )
instagram hesabında görmüştüm çok beğendim

flormar ojelerinin geç kurumasından şikayetçiyim ve bazı ojeleri 3 katta sürsem opak olmuyor o yüzden pek yorumları okumadan artık flormar oje almamaya karar verdim
başak abla da kolay kuruyor deyince renginide çok beğendiğimden hemencecik aldım

satin görüntüsü gerçekten hoş nedir o görüntü diyeceksiniz kullanana kadar bende bilmiyordum ama sürdükten sonra fark ettim böyle parıldak kum tanesi desen değil bildiğimiz saten örtü görüntüsü var işte :)
matlığı hoş ama ben fark ettim ki bu rengin parlak olanı mat olmayanı varsa onu almalıyım o işte tam benim aradığım mor oje olabilir


simba ile birlikte poz veriyim dedim birde pencere kenarında belki rengi daha belli olur :)

ojeyi beğendim gerçekten şimdiye kadar kullandığım flormar ojeleri içinde en kolay kuruyan ve en kolay opaklaşanı 
tek katta bu görüntüyü sağladı kat kat sürmek zorunda da kalmadım 
fiyatı 5.25
hoşcakalın
kendinize popüler davranın 

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bende çok beğendim kuzum teşekkür ederim ve ilk defa flormar ojeyi rahatlıkla tek kat sürdüm :)

      Sil
  2. tabi ziyaret ederim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok hoş Simba da çok tatlı:) Bana da beklerim http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      ziyaret ediyorum hemen :)

      Sil

Kedidir kedi :)