9 Şubat 2014 Pazar

alix avien anti age fondöten

merhabalar
üşengeçliğimden kaynaklı son birkaç postur makyaj malzemesi yazı yazmamıştım bu gün artık bitmesine ramak kalmış olan alix avien'nin fondötenini yazıyım dedim zaten bitenler yazısında kendisini ekleyeceğim ilerleyen günlerde madem öyle yazısını yazıyım ki millet bu ne demesin istedim :)
alix avienin bu fondöteni anti age özelliklikli yani yaşlanma karşıtı 


bende geldim 26 yaşına artık bu ürünlerin kullanma zamanı geldi diyerek aldım

alix avien markası fark etmişsinizdir son zamanlarda no tested on animal yani hayvanlar üzerinde test edilmemiştir yazılı tavşan logosunu koyar oldu
ben de artık logoda koydukları için güvenerek aldım 
hatta birçok şeyini daha aldım memnun kaldım onların yazısıda sonra gelecek
fondöten biraz yağlı geldi bana benim cildim kuru olmasına rağmen bende bile ıslak görünüm vardı yağlı cildi olanlarlarda kesinlikle parlama yapacağını düşünüyorum 
hatta nemlendirici üstüne sürünce cildim reaksiyon gösterdi bunu kesinlikle fondötene bağlayamam ama yağlı olduğu kesin





kapatıcılığı orta seviyede ne çok iyi ne çok kötü belki benim cildimde pek kapatılacak durum yok ama ben cildimde ki sabitleyici renk tonunu sevdim

ışıktan dolayı biraz sarı çıkmış yüzüm aslında arka arkaya çektim aynı yerde ama böyle olmuş ne yapalım en azından hafif kapatıcılığı belli oluyordur
buğday tenliyim bana 403 numarası uydu ne çok koyu ne çok açık oldu


tekrar belirteyim gerçek anlamda kapatıcılık isteyen kişileri tatmin etmeyeceğini düşünüyorum 



aslında ben bu yönünü sevdim çünkü kalıp gibi olan maske şeklini alan fondötenleri sevmiyorum doğal durması daha çok hoşuma gidiyor zaten üzerine pudra kullanıyorum ve böylelikle benim için kapatıcılığı yeterli oluyor

pompası bitmeye yakın arıza çıkardı ama şişeli fondötenleri seviyorum en azından ağzını açıp kalanı kullanma şansımız oluyor tüp fondötenleri kesmek gerekiyor ve dolayısıyla kalan miktar hemen kullanamadığımız için havayla temas ediyor tüm kir tozu emiyor o yüzden pek sağlıklı bulmuyorum


fotoğrafda göreceğiniz gibi şişenin arkasında logo yok hatta içerik de yok  içerik kutusunda varmıydı hatırlayamıyorum fakat logo kutusunda vardı kutuyu attığım için size gösteremiyorum logoyu maalesef :(

diğer ürünlerinde var no testes on animel logosu bazılarında var bazılarında yok  göreceksiniz ürünlerine baktığınızda ama korkmayın üretim yerinden basım yerinden dolayı bazen bu logolar basılmıyor ama bir üründe logo varsa diğer ürünlerde de olmasa dahi o logo hepsini kapsıyormuş genelde söylemler bu yönde


fiyatını hatırlayamıyorum ama 25 lira falandı galiba bilemedim şimdi çok geçti üstünden bir de indirimle almıştım

yağlı olmasa aslında tam aradığım fondötenlerden doğal duruş hoş tek sıkıntım benim yönümde parlak durması yoksa kapatıcılık benim için yeterli


anti age konusunda hiçbir fikrim olamadı ama zaten ben makyaj ürünlerinde anti age eklentisinin sadece pazarlama tekniği için eklendiğini düşünüyorum ne kremler varken fondöten veya pudra yaşlanmayı durduracak etki edecek diye inanmıyorum açıkçası



hoşcakalın

kendinize popüler davranın ...

2 yorum:

  1. sen gez gez sonra bloğa uğrama :)) bende naslii nin blog çekilişinden kazandım kesinlikle nemlendiriyor altına krem sürmemek gerek çok doğru demişsin :)) deney yapmadığı da senden öğrendim çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende benim cildimden dolayı altına krem sürünce bi garip şeyler oldu diyordum demek sendede oldu yağlı olmasından öyleyse :)

      Sil

Kedidir kedi :)