8 Şubat 2014 Cumartesi

günün ojesi flormar matte white

merhabalar
yazı özlemiş olacağım ki bu aralar yaz renklerine dönüş yaptım ojelerde 
beyaz rengini çok severim mat olarakta flormar bence üstesinden çok iyi gelmiş o yüzden severek kullandığım flormar'ın matte white m01 nolu ojesini sürdüm bu gün
günün ojesi olarak karşınızda 


bu siyah beyaz hali


bu da orijinal filtresi hali
yağlı boyamı yaptın tırnaklarına sözlerini çok duysamda bu ojeyi sürdüğümde ben seviyorum 
hoşcakalın
kendinize popüler davranın

2 yorum:

  1. :( ben sevmedim sürdükten 12 saat içinde uçlardan hani olur ya duvardan boya dökülür sıva daha doğrusu aynı onun gibi döküldü şok oldum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden mi bende hiç öyle olmadı 3 gün kullandım neredeyse kenarlara bulaşanlar o kadar elim suya girdi çıkmadı bile acaba bayatmıydı aldığın kuzucucm

      Sil

Kedidir kedi :)