26 Eylül 2014 Cuma

Rexona İz Bırakmayan Roll-on

Merhabalar şölebetler nasılsınız ?
ay ben bi bunaldım bi bunaldım ki anlatamam kayıt yenileme iş başvurusu derken sıkıntılardayım aney neyses ki bir mani çıkmazsa bayramda İstanbuldayım teyy teyyy :)
Bu gün ki konuğum Rexona'nın iz bırakmayan ve 48 saat etkin koruma sağlayan Roll-on'u
Rexona'dan hediye bir paket almıştım hatırlarsanız ilk önce deodorantını yazmıştım (yazısı için tık tık)
o bitince roll-onu denedim
Rexona'ı seviyorum ürünlerinde iddia ettikleri her şeyi karşılıyorlar bu roll-on da da sıkıntı yaşamadım
iz bırakmaz iddiaları doğru siyah tişörtlere beyaz leke bırakmadı 
önceki yazımda belirtiğim gibi benim için siyah kıyafetlerde bırakılan beyaz leke değildir benim için önemli olan açık renk kıyafetlerde terin rengini kıyafete vermemesidir bir de rengi varsa roll-on'un terle birlikte karışır kol altını sapsarı yapar o görüntüden nefret ediyorum
yıkarsın geçmez tişörtü de atmak zorunda kalırsın 
bu sorunlardan dolayı ben pek roll-on kullanamaya yanaşmam nadirdir kullanımım yaz aylarında bazen deodorant yetmediğinde ilk roll-on sonrası deo olarak kombinlerim

bu üründe beyaz leke bırakmadığının haricinde sarı leke bırakmadığınıda gözlemledim benim için büyük sıkıntılardan biri olan kol altı sararmasını yaşamadım 
rexona tere ve lekeye karşı tam koruma sağladı 
kokusu hafif kesinlikle rahatsız edici değil

ter koruması her zaman ki gibi üst seviyede tişörte terimin geçip ıslanması sorununu yaşamadım
benim için en önemli olan ikinci madde ise budur teri tişörte geçirmeyek kol altım ıslak yapış yapış dışarıdanda koca ıslak bir lekeli görünmeyecek
bunları asla yaşamadım o yüzden ürünü sevdim

cildim her hangi bir reaksiyon alerji göstermedi
fiyatını bilmiyorum hediye geldiği için ama tahmini 5 6 lira civarıdır

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 






1 yorum:

  1. o sarı lekelerden ben de nefret ediyorum. Rexona'yı severim ama bunu denemedim, listeye alındı :)

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)