24 Eylül 2014 Çarşamba

I Love Choca Mocha Lala Dudak Balsamı

Merhabalar çiçeklerim
bu gün sizlere çok severek kullandığım ayıla bayıla kullandığım yememek için kendimi zor tuttuğum mochalı dudak balsamından bahsedeceğim

Watsons'un kendi ürünü 
 I love serisi diye biliniyor bu serinin el kremleri dudak balsamları şampuanlar vs bir sürü şeyleri mevcut 
birkaç blooger arkadaşın bu serinin dudak balsamından alıp beğendiğini okuyunca bende denemek istedim ve kahve çikolata gibi kokuları sevdiğim için tercihimi mochalı olandan yana kullandım

Bu nasıl şirinlik değil mi içerisindeki mochalı kısım kalp şeklinde zaten bu duruma aşık olup almak istemiştim
Kokusu tahmin edersiniz ki süper tam yemelik yutmalık aşırı buram buram durumu yok rahatsızlık verecek derece yoğun değil
 Bir nemlendirmesi var ki inanılmaz iddia ediyorum inanılmaz başka markaların hatta dudak balsamında ün yapmış markaların birçok ürünü kullandım ama bunun gibi nemlendirek dudakları hemen yumuşatan başka ürün görmedim 
kış boyu yaz boyu da güneş ışınlarına maruz kalan kuru dudaklarıma çok iyi geldi
gecen sürüp yattıp sabah kalktığımda dudaklarım hala nemliydi gün içerisinde tazelemeye gerek kalmıyor
çatlak dudaklarıma 2 gün bile süremeden uyguladığımda düzeltiğini gördüm ve favori dudak balsamım oldu
 yaz sıcağında plaja götürmeme rağmen erimedi beni bırakmadı cancağızım :)
içeriğinisanırım çıkarırken yırtmışım o yüzden içeriği hakkında size bilgi veremeyeceğim üzgünüm

fiyatını tam hatırlayamadım ama en fazla 5 lira falandır 
kesinlikle şans verilmesi gerek ürünlerden 
bayıldımmmmmmmm tek kelimeyle

hoşcakalın
kendinize popüler davranın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)