21 Haziran 2014 Cumartesi

İnstagramdan Kareler

merhabalar
uzun zamandır instagramdan kareler yazısı yazmıyormuşum ben meğer
şincik şincik fark ettim
instagramda daha aktif olduğumu belirtmiştim yazı yazmaya üşenen bir bloggerım çünkü ne büyük tezat demi yazı yazmaya üşeniyor ama blogger pehh !
yazı yazmak değilde amaç benimkisi paylaşmak 
ben paylaşım yapmayı seven biriyim o yüzden de blog yazıyorum
ama instagrada anı anına evin hallerini kararsızlıklarımı fikir danışmam vs gibi şeyleri kısa yoldan yaptığım için itiraf ediyorum İG yi seviyorum
neyse yine çenem düştü ben sizi bu haftalar neler yapmışım
intagramdan karelerle baş başa bırakıyorum
hesabı olan takip edenler zaten biliyorlar ama
instagram hesabı kullanmayan arkadaşlarım için 
buyrun

yeni mekan keşfettim küçük pasta kurabiye evi çanyada
cocinella pasta evi (sitesi için tık tık)
her yer uğur böcüğü dolu 
karanfilli kurabiye favori oldu

çeyizimde yok yokmuş gibi her şey bitmiş bir o kalmış gibi
çay bardağı aldım :)

sevdicek ve arkadaşlarımızla papazın bağına pazar kahvaltısına gittik

aşkitellamla birlikte pazar kahvaltımızdan bir kare
o gün çok bayılarak aldığım tekrardan yedekleyeceğim
keep calm and feed the cat
kediyi beslemeye devam et 
tişörtümü giydim her pazar olduğu gibi eşortman tişört yürüş ayakkabısı relax takıldım :)

bizim evin kedi çetesi iş başında yine
ama anneleri asıl teminatör misi yok hayret kesin tarçınla uyuyordur
bizim ev ahalisi kuş peşinde
beyaz takma kuruk takma kulaklı kızım maviş
peteğin üstünde ki yamalı uzaylı zekiye kızım bitter
ve evimizin prensi topal telet simba tek bacakla neler peşinde zıpır oğlum


sonra sevdiceğimin abisinin yaş günü kutlamasına gittik
Newcastle'ye 

kutlamaya giderken değişiklik katmak için saçlarımı kısa kestirdiğimden beri maşa yapmamıştım bu gün süslü olayım dedim bir de kısa saça nasıl duruyor merakıyla saçlarımı maşa yaptım

makyajımıda geceye uygun yaptım
saçlar kısayken maşa nasıl durmuş canlar 
beğendiniz mi ?
eve yeni misafirlerimiz geldi 2 balık 4 kedi 1 köpek  çetemize
bir de anne kuş baba kuş ver yavrularımız eklendi

yine alış veriş yaptım makro marketten 20 liraya babet aldım

tarçın parkta ki köpüşümüz adını benim koyduğum wolfie kıskanıp mamasını yedi :)

sevdiceğimin babası ve ben nam-ı diğer kayınpederimle hastaneye gittik kan verdik
çıkınca bir güzel hamamönünde Özsüt de kahvaltı yaptık kayınpeder patrikle :)
Pretty Little Liars dizisinin yeni sezonu başladı 2. bölümü keyifle izledim favorim Hannah ve Spencer 

hastane de kan verme arasında alış veriş yaptım
babet 15 ve makyaj malzemelerim için 7 liraya sepet aldım


son zamanlarda bunları yaptım dahası da var 
takip etmek isteyenler neler yapıyorum neler paylaşıyorum merak edenler

 ig adresim @palatosun arama yerine yazmanız yeterli

web sürüm için : (ig adresim için tık tık)
olaki twitterdan da takip etmek isterseniz yine twitter adresim @palatosun

hoşcakalın kendinize popüler davranın 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)