20 Haziran 2014 Cuma

Canlarımız için ölüm yasasına HAYIR !

Merhabalar
Hayvanlar için yeni yasa tasarısına Hayır dedik
Eyleme gidemedim hastane işim olduğu için 
ama imza vererek ve twit atarak instagramda paylaşarak destek oldum 
sesimiz birazda olsa sosyal medya sayesinde duyuruldu



yasa tasarısını açacak olursam
yeni yasaya göre sokaklarda sokak hayvanı denen hiçbir şey olmayacak sözde "doğa yaşam parkları" oluşturup sokak hayvanlarını oralara yerleştirecek öyle koşup oynayacak mı sandınız ?
HAYIR !
fotoğraflar haytap sitesinden alıntıdır


 kafeslerde hayvanat bahçesi gibi kapatılacak 
bu ne demek hayvanların kafeslerde aç sussuz ölmesi birbirlerini yemesi bir ömür boyu kafeslerde esaret altında tutulması demek

bir başka madde ise sokak hayvanları ilaç kozmetik vs gibi alanlarda denek olarak kullanması demek
yani istedikleri gibi sokak hayvanları üzerinde deney yapabilecekler 
yani sokak hayvanlarını ilaç şirketlerine kozmetik firmalarına  vb yerlere 
üzerinde deneyler yapılsın diye satılması demek 

yine para para para  diyorlar başka bir şey demiyorlar !

diğer maddelerden biri 
muhtarın ve belediyenin evde kaç tane hayvan beslemesine karar vereceği demek 
bazı belediyelerin tutumu düşünülünce evde bir tane bile köpek beslemek rüya olabilir
belki de bu madde en saçma olanı muhtarın keyfine kalacak kaç tane hayvan besleyeceğiz
sezaryena  öğrencilerin kızlı erkekli kalmasına ev tutmasına karıştıkları yetmezmiş gibi bir de evde kaç hayvan besleyeceğimi onlara soracağım !!!
sanane be arkadaş sanane
yap her yeri bahçeli ev o zaman 
dikme içi boş dışı süslü Tokilerini
dikme o zaman 10 katlı binaları 
ah ah dostlar bu konuda çok doluyum çok 
neyse konudan çok saptım ama  
eğer bu yasaya karşı çıkıyorsanız lütfen ama lütfen eylemlere katılın
İstanbul eylemi 29 Haziran pazar günü Galatasaray lisesi önü saat 17.00 de
Ankara ve diğer iller hakkında henüz fikrim yok ama öğrenir öğrenmez anında instagramdan paylaşacağım
ayrıca diğer önemlisi ise
 imza atın



NE OLUR
EYLEME GİDEMİYORSANIZ
 İMZA ATIN
TWİT ATIN 
#kanlitasariyigericek 
#rantdegilcan
#çevrekomisyonuyasayigeriçek

sosyal medyayı sallayın sesinizi duyurun
canların sesi biziz !

11 yorum:

  1. bende acayip sinirlendim bu duruma, bir de yunus parklarını kapatılmayacakmış da yenisi açılmayakmış !! orada ki hayvanlar üzerinden para kazanmaya devam yani !!! engin denizlerde okyanuslara ait o canlılar göt kadar havuza değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi bebelerini kapatırlar mı acaba bi yere mağarada doğum yaptırırlar mı kızlarına acaba hayatım bunlar aç aç kan emici vampir gibi para emiyorlar onlardan aldigi vergiyi kimden alacaklar deneyi niye istediler sanki hep para para görüşmeler iyi gibi gözükse de hala sonuc yok bunların ne haltlar yiyeceği hic belli olmaz sokağa dökülmeli imzalar vermeliyiz

      Sil
  2. CANIM LİNK VERİP POST UNU AYNENE YAYINLADIM (BİR SAKINCASI YOKSA ) DUYURU VE TAKİP İÇİN SENİN BLOGUN İÇİN LİNK VERDİM . iNŞALLAH İPTAL EDERLER http://kozmetikdenetimi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki alabilirsin canım hiçbir sakıncası yok
      görüşmeler yapılıyor iyi gibi gösteriyorlar şimdi ama son karar daha verilmedi bunların ne yapacağı hiç belli olmaz
      ağza bal çalıp yine bildiklerini okuduklarını çok gördüğümüz için :(

      Sil
  3. Yorum yazmak istemedim çünkü durduramam kendimi. Saatlerce hem yazıp, hem ağlayıp, hem de küfredebilirim çünkü. Bilirim ki hayvanlar ve severleri olarak biz anlarız birbirimizi.
    Bir aksilik olmazsa biz de 29 Haziranda orda olucaz.
    Sewgiler, ML...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benimde neler saydırmak geldi içimden
      hep birlik olursa canlarımızın sesi olabiliriz
      sevgiler...

      Sil
  4. Attım imzamı. Bir işe yara inşallah Vallahi moralim çok bozuluyor bunlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacım ben faceden de paylaştım daha 1000 imza gerekli :/

      Sil
  5. Maalesef bunlari hic kimsenin ruhu duymadan yapiyorlar zaten. Ben bazi derneklerle baglantida oldugumdan biliyorum, cok uzgunum. Katil ruhlu insanlar. Ben de yayimlayacagim sayfani kendi cevremde, kac tanesine faydamiz dokunursa ne mutlu bize. Sevgiyle yasa, yuregin dert gormesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlayabilirsiniz tabi ki sorun değil
      çok teşekkür ederim sağolun
      birlik beraberlik sağlanırsa ne kadar çok sesimizi duyurursak işe yarayacağını düşünüyorum
      avrupa kozmetik de deneyi yasakladı
      ilaç sektöründe bile yasaklandı çoğu yerde
      nedir bu ilkellik nedir bu para sevdası anlamıyorum
      güya gelişmiş ülkeyiz pehhh diyorum
      avrupa standartlarına getireceklermiş yalan dolan
      avrupa deneyi kaldırdı avrupa standartı diyo kime ne yalanı yutturabilirlerse işte

      Sil
  6. Imzaladim ve paylastim face tede paylasacagim, elimizden ne gelirse yapalim zalimlere karsi.

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)