13 Eylül 2013 Cuma

Mim evde tek başına :)

Merhabalar 
Butterfly sena bloğunun sahibi senacım beni bloğunda mimlemiş (Yazısı için tık tık )
Bende geç olmadan cevaplamak istedim 
Mim sorularına cevap vermeyi çok seviyorum inanılmaz hoşuma gidiyor nedense
Böylelikle birbirinizi daha yakından tanıyoruz bence

Mimin konusu evde  tek başınayken ne yaparsın ?

Evde tek ya da kalabalık benim için önemli olan evde olmak
İzin günüm pazar ama haftasonumu nasıl değerlendirdiğimi sizlerle paylaşıyım

Haftaiçi çalıştığım için buluşma olaylarına pek girmem zaten iş sonrası spora gidiyorum haftaiçi buluşma olmadığı için Cumartesi yarım gün çalıştığımdan bulusmalarımı cumartesiye paslarım eğer göreceğim kimse yoksa benim dinlenme ve yalnız takılma günüm cumartesidir

Evdeyken en çok zevk aldığım şey tarçınla ve kedilerle uyumak ha soracaksınız şimdi gece ayrımı yatıyorsunuz sanki diye yok ayrıda değiliz ama işsiz gezdiğim zamanlarda kalman alışkanlığım var öğle vakti tarçınla sarılıp 2 3 saat şekerleme yapardık şimdi çalıştığım için o şekerlemeyi Cumartesi gunü yapıyorum

Tv izleyen biri değilim genelde yabancı dizi izliyorum kesin izlediğim bi dizi vardır onu açarım tarçınımı yanıma alır doritosun baharat yeşil cipsini kapat ynaneli kırmızı biberli yoğurdumun hazırlar yanında lipton ice tea şeftalimi bardağıma doldurur bir yandan tıkınır bir yandan dizimi izlerim 

Evimizin balkonunu pek bi severim geniş değil ama havadar önü açık balkonumuz var okulun ağaçları manzaramız oluyor :) 
Balkonda oturmayı kahvemi alıp balkonda çiçeklerimizin güzelliğinin yanında takılmayı severim bazen dizileri orada izlerim müzik dinler yoldan geçenleri izlerim 

Müzik dinlemeyi sevdiğimden  açarım boyce avenue'yi beni dinlendiriyor nedense bu grup onu dinler hayaller kurarım ya da kendime bakım yaparım 

Yemek yapmayı çok severim yeni şeyler denemeyi tatmayı çok severim o yüzden yemek yaparım genelde ama tek başıma yemek yemeği sevmediğim için birini davet ederim gelen yoksa açıkcası kalkıp yapmam 
Tek başıma yemek yemeği hiç sevmem

Yalnızsam genelde dışardan yemek söylerim hele bir de dizi izliyorsam açsam pizza söyler keyfime bakarım 

Kedimle köpeğimle konuşurum :) blog okurum yeni markalar yeni bakım kürlerini araştırırım 
Gitmek istediğim hayalini kurduğum yerleri netten araştırırım bön bön fotografların bakar iç çekerim 
Bazen kitap okurum kitap sararsa elimden düşmez
Tarçınla oynarım haftasonları onu dışarı çıkartırım ikimizin beraber yaptığı yürüyüşlerden çok zevk alıyorum yürüyüş yapar saatlerce oynarız oğlumla
Yeni aldığım ürünleri denerim canım sıkılır makyaj yaparım 

Pazar günleri sevdiceğimle gezme gunümüz genelde ama eğer bir plan yoksa evde pineklemeyi yukarıda saydıklarımı yapmaya devam ederim 

Tamamiyle dizi film bağımlısı olma yolunda ilerliyorum cidden bana başka hiçbir şey evde yalnızken zevk vermiyor
Hoşlanalın 
Kendinize popüler davranın 

4 yorum:

  1. Bizler keyfine çok düşkün kızlarız belli :) Yazdığın için teşekkür ederim tatlım. Bende dizi film bağımlısı olmak üzereyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dünyaya bir daha mı gelicem sanık :) tembel değilim ama keyif yapacaksam sonuna kadar hakkıyla yaparım :)
      Dizisiz filmsiz bi hayat düşünemiyorum :)

      Sil
  2. Ah bu köpişin balkondan sışarısını seyredişi..:))
    Keyifle okudum.. Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım tarçın mahallenin delikanlısı olduğu için arada bi kontrol ediyor mahalleyi :)

      Sil

Kedidir kedi :)