14 Eylül 2013 Cumartesi

İş arıyorum :(

Merhabalar 
Bloğuma bu sıralar vakit ayıramadım birkaç sıkıntıyla uğraşıyorum çünkü 
İş yerimiz taşınacak şuna Çankaya yıldızlarım Mustafa Kemal mahallesine gidecek B'nde o yüzden yeni iş aramalara başladım başka türlü sıkıntılarımızda var maaşımı geç alma gibi evim Mustafa Kemal mahallesine çok uzak maalesef bende iş değişikliği yapmayı kafama koydum 
Herkes iş bulmadan ayrılma diyor ama beni çalışırken görüşmelere gidemiyorum 
Burada 9 aydır sekreterlik yapıyorum aslında patronum çok iyi işimde rahat fakat yolun uzun olması maaşı geç almam bi maaşımı diğer ayın maaşında almam 9 aydır maaşımın hiç artmaması yol parası vericem deyip onuda vermemesi gibi sıkıntılardan yoruldum  hem dersaneyede başlamayı düşünüyorum bu yüzden Cumartesi pazar tatili olan olmadı yine burası gibi cumartesi yarım gün çalışan işler aramaya koyuldum bakalım inşallah kafama göre sıkıntı yaşamayacağım iş bulurum 
Ne kadar buradan ayrılacağıma üzülmede artık ay yine maaşı geç alcam  bu gün yine me çıkacak taşınacaklar mı başka bir ortak daha mi geliyor sorunsalından kurtulmak istiyorum 
Birazda dinlenmek istiyorum 
Aslında annem çalışma okulun için dersaney devam et diyor ama ben dersaneme paramı harçlığımı ayrıca kalan çeyiz borçlarımı kendim ödemek anneme yük olmak istemiyorum 
Bildiğiniz gibi nişan yapıcaz o yüzden kendi birikimim olsun istiyorum 
Ankaradayım aklınızda olsun eleman arıyan biri olursa hello demeniz yeterli :)
Pazar izni olan her işi yapabilirim öyle illa sekreterlik olacak gibi ısrarım yok çok geç çıkışı olmayan her iş olabilir 
Hoşcakalın 
Kendinize popüler davranın 

4 yorum:

  1. Kardeşim Ankara da yaşıyor ben ona söylerim o da bakarak olsun..
    Endişe etmeyin anlıyorum hayat zor ve siz de anneye yük olmamak için ince düşünüyorsunuz..
    Allah kolaylıklar versin. O yüzünüzdeki enerji dolu gülümseme de hiç kaybolmasın..
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım bende araştırmadayım bakalım
      Çok sağolun

      Sil
  2. İnşallah kısa zamanda aradığınız işi bulursunuz.Şans yanınızda olsun :)

    YanıtlaSil
  3. inşallah aradığınız işi bulabilrsiniz ): bu arada bende bloguma beklerim sizi :)

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)