1 Mayıs 2013 Çarşamba

Live clean şampuanlari

Merhabalar arkadaslar live clean sampuanlarini sizlere tanıtmak istedim kendilerinden gelen guzel mailli hem paylaşmak hemde indirimden haberdar olmanız icin yazıyim dedim
Live clean benim denemem istediğim markalardan benim icin önemli olan kriterlerden biri olan hayvanlar uzerinde deney yapılmaması kuralına uyan bir marka cok denemek istedim fakat suan yaşadığım dökülme sorunundan dolayı sabun kullanıyorum o yuzden henüz deneme şansım olmadı sacıma uyguladığım bakımı değiştirmek istemediğim icin suan sabuna devam ediyorum birkaç ay sonra eğer sonuc almazsam sabun kullanimindan zaten tekrar sampuana döneceğim
Neyse gelelim ürünümüze doğal içerikli paraben silikot sülfat ivir zivir içermeyen bir marka araştırırsanız memnun kalanlarida okuyabilirsiniz
Ben denemedim nasıldır bilemem tabi fakat hayvanlar uzerinde deney yapmayan markaları araştıran arkadaslara yardımcı
Olmak icin hazır mailde gelmişken paylaşmak istedim
Denemek isteyenler icin watsonslarda %20 indirimli Mayıs ayı boyunca
Hoscakalin
Kendinize popüler davranın













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)