16 Mayıs 2013 Perşembe

Essence suya dayanıklı 24 saat etkili maskara

Merhabalar 
Bugün essence'nin stays No matter what 24h maskarasindan bahsedicem size
Bu seri yeni gelmişti bende merak ettim bu 24 saat kalan rimel neymiş diye 1 ay önce aldım bi türlü yazısını yazamadim 

Rimel 24 saat kalıcılık vaad ediyor evet 24 saat gözünüzde kalıyor ona sözüm yok fakat kirpiklerden dökme yapıyor 24 saat degil 3 saat sonra bile göz altlarınız rimel kırıntılarından simsiyah oluyor bu yönünden dolayı beğendim kalıcılık tamam ama 24 saat kalıcılık degil benim icin önemli olan zaten 24 saat ayakta kalmıyoruz o makyaj çoktan çıkıyor
Bir diğer sıkıntıda kuruyor ve whater Prof olmasından dolayı çıkarması çok zor resmen kirpiklerimi çitiledim o derece yani sürerken çok dikkatli olmanız gerekiyor bir yere bulaştimi aman aman sittin sene çıkartamazsınız sonra dellenir benim gibi tüm makyajınızı dağıtır bukalemunun yandan yemişi olarak aynaya baka kalırsınız 
Benim sabrimi çok zorlayan bi rimel oldu şimdi sadece çantamda acil durumlar için taşıyorum yoksa diğer tanıttığım vazgeçilmez Rimelime aynen devam ediyorum 

Sizin için ilk sürdüğümde (1. üste ki foto) bir de ertesi gün sabah 24 saat sonra ki halini (2. Foto)  fotografladim fazla bi degisiklik yok gibi kirpiklerde 
Uykulu şapşik halimi mazur görün lütfen gadasini aldıklarım 



Dolgunlastirmasi güzel kirpiklerim zaten uzun dahada uzun yaptı ama dediğim gibi artıları oldugu kadar eksileri olan bi rimel bi daha alirmiyim pek sanmıyorum kendi bildigim Rimelimle devam etmen en akıllıca olanı 
Fiyatı 9.90 
Gratis Mağazası'ndan aldım rossmanda var mı bilmiyorum bakmakta fayda var
Hoscakalin ballarım 
Kendinize popüler :)

2 yorum:

  1. Hayatımın en berbat rimeli sıralamasında number one!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğenmedim canım sıkıntıları çok

      Sil

Kedidir kedi :)