24 Mart 2013 Pazar

yulaf unu özlü el maskesi (hand maske)

merhabalar,
uzun zamandır bloguma ve sizlere zaman ayıramadım iş yoğunluğunun arasında küçük bir İstanbul kaçamağı yaptım sonra yol yorgunluğu dinlenme ve tekrar işe dönme bunalımıyla ancak kendime gelebildim ve böylelikle kendime zaman ayırabildim
geçen hafta sonu gezmeyle geçtiğinden kendime bakım yapmak için zaman ayıramamıştım bu hafta sonu vurdum gözüne gözüne diyebilirim :)

gelelim el maskemize ellerim aşırı kuru hatta eklem yerlerinden  o kadar krem sürmeme rağmen açılmalar çatlamalar oluyor bu sıkıntılar yüzünden bende sürekli yeni ürünler arayışındayım 
8 mart Gratis indiriminde hepimiz ihtiyaç var ya da yok Gratis mağazasının yolunu tuttuk 
bu indirimin sayesinde bende daha önce denemediğim ürünleri denemek istedim bu el maskesini de öylelikle aldım
indirimle berabar 2 tl ye aldım maskeyi
yulaf unu katkısı olan bu maske eldiven şeklinde
yulaf unu ciltteki kuruluğa hassasiyete tahrişe iyi geldiği ve canlandırdığı beslediği bilinmekte 
içerisinde yulaf unu shea butter bal ve doğal antioksidanlar mevcut 
ellerinizi ılık suyla ıslatıp eldiveni giyiyorsunuz 20-30 dk eldiveni çıkarmadan bekliyorsunuz
sonrasında duralamanıza gerek yok

çıkarınca elliniz sanki bildiğimiz el maskesi sürülmüş aşırı vazelinlenmiş kaygan yapıyla karşılaşıyorsunuz
elleriniz nemlenmiş yumuşamış gözüküyor
fakat bunun için bu maskeyi almaya gerek var mı diye düşündüm kendi kendime bence yok
kendiniz karışımlardan maskeler yapıp ellerinize uygulayabilirsiniz 
gerçi hafta bir uygulanacak bir maske fiyatı açısından da çok pahalı değil ama ben olağanüstü bir fark göremedim ellerimde belki uzun vadede güzel sonuçlar doğurabilir bilemiyorum

eldivenli olmasının farklılık yaratacağını düşünmüştüm ama ellerime normal bakım yağı sürülmüşde nemlenmiş gibi oldu eldivenin bir artısı olmadı bence 
denemek isteyenler Gratis mağazalarında bulabilirsiniz güncel fıyatı 2.5 lira falan sanırım

hoşçakalın...
                              kendinize popüler davranın  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)