7 Mart 2013 Perşembe

watsons süt bazlı saç maskesi

merhabalar
başlıkta belirtiğim gibi watsons'un süt bazlı saç maskesini kullanıyorum bu aralar
malum bu saç maskeleri yenilendi bu olaydan ötürü ellerinde hiç maske kalmamış halbuki bira mayalı olana niyetlenip gitmiştim tabi bende her zaman olduğu gibi satıcının sözlerine aldanarak 
- saçınız boyalı size bu iyi gelir aslında 
sözcüklerine kanarak aldım 
sonuç ben beğenmedim 3 kere kullandım gerçi ama genel itibariyle beğenmiş değilim
başka saçlara iyi gelir bilmem ya da benim saçlarım şuan maalesef ki aşırı kuru ve işlem görmekten  yıpranmış halde bu yüzden benim isteklerimi karşılamamış olabilir

gelelim maskeye


maske süt bazlı olduğu için bildiğimiz küçükken anneminizin çantasında teneke kutunun içinde olan her derde deva olan arko kremin kokusunun aynısı 
hatırlarsınız annelerimiz elden yüze uçuktan pişiğe kadar bu kremi kullanırdı
kokusu beni geçmişe götürdü koku güzel saçta bu koku kalıyor mu hayır 
ürünü yıkanmış saça bolca uygulayın diyor kullanım talimatında uyguladım 5-10 dk bekletmek gerekiyor ben 5 dk beklettim uçlara kullandım diplere sürmedim ne olur ne olmaz diye
saçınızı durularken yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz ipek gibi saçlarınız avcunuzun içinden kayıp gidiyor tabi bu maskeyi uyguladığım için saç kremi kullanmadım
eee sonra
sonrası felaket çıkar çıkmaz saçımı taramadım saçlarım dolaş dolaş olmuş normal kremlendiğinde açılan saçım açılmaz oldu böyle kaygan gevrek simit edasında bi saçınız oluyor mecburen saç açıcı sprey kullandım açtım hemen tararsanız sıkıntı yok ama giyinim ediyim derken benim saçlar 7375 volt yemiş gibi oldu 
ağırlaştırma yağlanma yapmadı normalde 3 günde bir yıkanan saçım aynı şekilde 3 günde bir yıkandı kaşınma yaşamadım parlaklık yumuşaklık saçlarımın kolay taranması gibi durum olmadı saçlarım yine aynı şekilde değişiklik yok maalesef
saçlarım aşırı yıpranmış olduğundan belkide işe yaramadı bi fikrim yok

ürünü watsons mağazalarından temin edebilirsiniz
fiyatı 8.99 

ben memnun kalamadım diğer serilerini deneyip görücem bakalım hangisi benim saç yapıma uygun olacak 
kısacası yine dağlar kızı reyhan edasında saçlarımı savuramadım :)
hoşçakalın...
                                    kendinize popüler davranın

2 yorum:

  1. Bende denemedim bu aralar Otacı'nın kremimi kullanıyorum hatırladığım kadarıyla hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve tamamen bitkisel deneyebilirsin :)
    7375 volt yemiş gibi oldu çok güldüm süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D bakıcam canım teşekkür ederim benimde duyduğum kadarıyla yapmıyor

      Sil

Kedidir kedi :)