21 Mart 2015 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss Ruj (30)



Merhabalar
arkadaşlar nasılsınız 
içimde bir buhram havanın bir iyi bir kötü olmasından dolayı her halde
yazı yazayım kendime geleyim istedim


Bugün size rimmel london markasının kate moss serisinden baya seveni olan 30 numaraları rujundan bahsedeceğim

hafiften mürdüme çalan bazen mora bazende koyu kırmızıya çalan değişik bir rengi var
renginin ne olacağı belli olmuyor ama gece makyajımın hangi renge dönerse dönsün vazgeçilmezi oldu
koyu renk ruj kullanan biri değilim
hiç koyu rujum yok ne alsam böyle koyu kırmızı olsun kalıcı olsun diye araştırırken tavsiyeler üzerine bunu aldım ve memnun kaldım
zaten evde tek koyu rujum bu :)
kokusu çok güzel mac rujları gibi kokuyor
kalıcılığı orta seviyede çok kalıcı sayılmaz
nemlendirmesi iyi gün içinde dudağı kurutmuyor
gördüğünüz gibi başka bir ışık çekiminde daha kırmızıya dönük bir renk çıkmış
rimmel london markasının kate moss rujları baya bi seviliyor benim ilk ve son rujum 30 numara oldu memnun kaldım
sadece gece makyajlarından kullanıyorum çünkü gündüz bu renkleri kendime yakıştırmamak ile  beraber abartı buluyorum 
eğer çalışıyor ve resmi giyiniyor olsaydım kullanırdım 
spor giyimle kendime yakıştıramıyorum 

fiyatını tam hatırlamıyorum ama sanırım 15 lira üzeriydi

hoşcakalın
kendinize popüler davranın



2 yorum:

  1. Çok güzel çokta yakışmış bu renk ama herkeste böyle güzel durmuyor ya :)) o yüzden alma konusunda kararsız kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım bence al derim sana yakışır

      Sil

Kedidir kedi :)