2 Şubat 2015 Pazartesi

Bee Beauty Tatlı Badem ve Narlı Body Butter

Merhabalar 
kuru cilte sahip olmak zor özellikle bu kış günlerinde
cildim pul pul dökülüyor
kuru cildide geçtim bence her cilt nemlendirilmeye ihtiyaç işte bu yüzden bende body butterlardan vazgeçemiyorum
özellikle kuru ciltlerin çok karşılaştığı çatlaklar hepimizin sorunu o yüzden her banyo sonrası vücuduma bir güzel body butterla badana yapıyorum :)
ne yapalım kadın olmak zor zanaat
Bee Beuty markası sadece gratislerde satılıyor bazı ürünlerinin yazısını yazmıştım özellikle cheesecakeli body losyonu favoriler arasında memnun kalınca diğer çeşitlerini denemek için aldım böyle pembiş kabı görünce elim tabı buna gitti narlı olduğunu okuyunca losyonuyla beraber direk sepete attım
 ilk önce body losyonunu kullandım ondanda memnun kaldım 
o biraz daha likit formdaydı ben nedense body butterları daha sıcak buluyorum belkide cildim çok kuru olduğundan body butterlar daha iyi geldiğinden mi bilmiyorum 
kullanış açısından da body butterları daha çok seviyorum 
içerisinde sert plastik koruyucusu var 
kokusu güzel tatlı badem kokusu nasıldır bilmediğim için aldığım koku tatlı badem kokusu mu bilemedim ama bariz şekilde nar kokusunu burnum alıyordu
kokusu kalıcı hemen uçup gitmiyor
renginin pembe olduğuna bakmayın sürerken renk bırakmıyor

yapısı ne çok sıvı ne çok katı losyonlar gibi sıvı veya bulaşıcı değil bence gayet başarılı bir body butter
sürümü kolay vıcık vıcık değil yayılabiliyor
yağlı his bırakmıyor ve benim için en önemlisi çabuk emiliyor
kremlenip arkasına giyinince o kıyafetlerin yapışması o hissiyat en nefret ettiğim şeylerden 
bu durumla karşı karşıya kalmadım


ben indirimde almıştım sanırım 10 lira üzeri fiyatı vardı

hoşcakalın
kendinize popüler davranın 




2 yorum:

  1. Merhaba :) Konuyla hiç ilgisi yok, ama şu üstteki pamuk kediciğe bayıldım. Hatta aşık oldum. Tam da bugünlerde acaba bir kedi mi sahiplensek diye düşünürken bu tatlılığı görünce eridim, bittim. Size de bir teşekkürü borç bildim. :) Çoook teşekkürler bu tatlı fotoğraf için, içimi erittiğiniz, sevgiyle doldurduğunuz için. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) rica ederim kızımın küçüklüğü kendisi şimdilerde anne 3 yaşında bebikleri var :)
      her eve bir pati tavsiye ederim tabi ki şartlar uygunsa ortam el veriyorsa sahiplenmeden önce iyi düşünmek gerekiyor

      Sil

Kedidir kedi :)