6 Nisan 2015 Pazartesi

Essence Sparkling Miracle Ruj (12)

Merhabalar
bugün size uzun zamandır severek kullandığım favori rujlarımdan bir tanesini anlatmak istedim
fotoğraflarını çekmişken yazısını biran önce yazmayım dedim
essencenin bu ruju bana bir buluşmada hediye edilmişti sanırım rengini görünce hemen atladım çünkü rujlarımın çoğu pembe ve tonları nadir dışına çıkıyorum bu sıralamanın kendime de yakıştırdığım için genelde ruj alışverişlerimde pembe ve tonlarına yöneliyorum
geldiği günden beri severek kullandığım rujlardan bi tanesi
içerisinde simler var kabı ve kendi mor rengi olsa da ruj mor renk değil daha çok koyu pembe rengi 
içerisinde bulunan sim rujun parlak durmasını sağlıyor 
rujun üstünde simler büyük duruyor ama korkmayın dudağınızda kesinlikle öyle bariz sim görüntüsüne rastlamıyorsunuz
sedefli parlak bir duruşu var 



rujun yapısı yumuşak
sürümü kolay
ilerleyen zamanlarda çizgilere dolma yapabiliyor ama ortası boş kenarları rujlu bir dudakla karşılaşmadım henüz yumuşak olması sanırım bu şekilde olmamasını sağlıyor
Essence'nin rujları gerçekten çok beğeniyorum yazılarımda fark etmişssinizdir belki birçok rujum essence fiyatlaına göre performansını yüksek buluyorum
çoğu rujlara göre daha kalıcı daha yumuşak yapılı ve ucuzlar
renk çeşitliliği oldukça fazla hatta bazı renkleri chanel'markasının rujlarına dupe gösteriyor
bu rujun rengine göre kapaklı olan serisi artık sanırım fazla üzetilmiyor bence büyük kayıp bu serinin rujlarını severek kullanıyordum 
artık essencenin siyah kapaklı serisi var genelde raflarda inşallah bu seriyi kaldırmazlar çünkü bu serideki renkler çok güzeldi genelde sedefli rujları bu seride oluyordu 
mat rujlara alışamadığım için hala gözüm sedeflilerde
fiyatı sanırım 8.50 lira 


hoşçakalın
kendinize popüler davranın 

6 yorum:

  1. Gzl görünüyor dudaginda

    YanıtlaSil
  2. rengi güzelmiş baya bu arada bloğunu takipdeyim bende beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın
    https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)