17 Ocak 2015 Cumartesi

diadermine hassas ciltler için makyaj temizleyici jel

bitenlerde olup yazısı yazılmayanlardan bir ürün daha bu üşengeçlik beni öldürecek fotolyorum ürünü bitiriyorum daha yazısı yazılacak 
gerçi bu aralar sınavlar dersane vs derken çok yoğunum eve gelip ders çalışıp dizi izliyorum kendimi sakinleştirmek için oda soğuklarda bi şey yapıldığı yok çünkü :/
neyse gelelim konumuza bunu bana arkadaşım vermişti yanlış almış kendi cildi karma olduğu için uymadı hassas cildim olduğunundan bana getirmiş 
toleransı düşük kızarıklığı bol cildim var lanet olsun ki bir randevu alamadım ki adam akıllı proflara muayne olayım özel hastanenin demrologları beğenmiyorum hemen dermo kozmetik ürünleri yazıp gönderiyolar çünkü
torensa karşı olduğunu görünce kullandım hemen tabiki
çok seffaf biraz sanki sulu yapısı yapısı var granürlü değil tamamen sade bir ürün jel değilde daha birazcık sıvımsı yapıdaydı
ürünü uygulaması kolay temizleme konusunda başarılı
cildimde gerilme yaşamadım ama
cildimde ki kızarıklığa iyi gelmedi yani kızarıklığım hala devam etti
tolerans konusunda bsy diyemiycem 
 adı üstünde zaten makyaj temizleyici jel dolayısıyla makyaj temizlemede çok iyi azcık alıyorum tertemiz ediyordu yüzümü sonrasında gerilme hissiyatı yok

içeriği bu şekilde 
kokusu yoğun değil yok denecek kadar az 
kolay makyaj çıkartmak için bu tarz ürün arayanlar düşünebilir
hoşcakalın 
kendinize popüler davranın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kedidir kedi :)