19 Ağustos 2014 Salı

Pastel Big N Black Mascara

Merhabalar
ballar nasılsınız ben Bodrumun serin sularından Ankara'nın ne olduğu belirsiz havasına geri döndüm 
hayır hayır bunalıma girmedim henüz tatili dolu dolu yaşadım şükür ama ilerleyen günlerde girebilme ihtimalim yüksek :)
neyse lafı yine fazla uzatmadan bugün ki konumuz Pastel Kozmetiğin bu sene çıkardığı yeni Big N Black Mascarasından bahsedeceğim
 kirpiklerim çok uzun değil çok da kısa değil o yüzden rimel kullanırken pek sıkıntı yaşamam genelde topaklanmamasına ve dökülmemesine bakarım
mascarayı beğendim beğenmesine ama bazı sevmediğim yönleri oldu
ilk olarak sevdiğim yönlerinden bahsedeyim 
gördüğünüz gibi fırçası kalın dolgunlaştırma özelliklikli fırçadan
dolgunlaştırma işini çok iyi yapıyor devasal kirpiklere sahip oldum 
tel tel ayırma kirpikte topaklanma yaşamadım bir rimelden beklediğimi aldım
gördüğünüz gibi kirpiklerim dev gibi oldu bu yönüyle sevdim sürümü kolay 
aşırı sıvı yapısı yok kıvamı orta hemen kuruyor 
kurumama veya sıvılığından dolayı sorunlarla karşılaşmadım 
ıslak ve aşırı sıvı rimelleri hiç sevmem bu onlardan kesinlikle değil

sevmediğim yönlere gelirsek aslında oynar fırça bu mascaraya özellikle konmuş yeni bir farklılık getirsin rimel anlayışına diye oynar başlık sayesinde kirpiklerinizin diplerine girebiliyor kirpiklerinize rahatlıkla kıvrım verebiliyorsunuz bu yönü her ne kadar cezbedici olsa da ben sevmedim 
niye mi biliyorsunuz ben alışkanlıkların insanıyım bana garip gelmedi sevmedim aksine ama o oynar başlık bana göre değilmiş kullanırken sorunlar yaşadım kirpiklerimi kıvırırken benimde sertliğinden kaynaklı bulaştırdım ayrıca haznesine koyarken oynar başlıklı olduğu için deliğinden dışarı fıttırdı ve hep elime bulaştı dikkatli yerleştirmek gerekiyor yoksa deliğinin içine dikkat etmeden sokarsanır başlık sağa sola yamulup çıkıyor o yüzden bu yönünü beni pek sarmadı
sonra sevmediğim bir diğer sıkıntı ise ağustos sıcağında rimel kurudu 
içi kurudu o homojen kıvam katılaştı sürümde sıkıntı yaşamadım ama kenarlarından fırçaya tutunuşundan kuruduğu her halinden belliydi
ve bir diğer sıkıntı ise ağustos sıcağında terle birlikte dökülme yaptı bunu birçok masacarada yaşıyorum genelde sıcağa ve tere dayanıklılık başlı başına mascaralarda sıkıntı o yüzden buna pek takılmadım ama yinede mascarada istenmeyen durumlardan biri tabiki


hoşcakalın 
kendinize popüler davranın 



4 yorum:

  1. Neredesin sen kaçaaaak! diyerek bir başlangıç yapayım dedim :) Tatillerini hiç de kıskanmadım tamam mı :))
    Bu rimeli kışın kullanmalı diye düşündüm ben, dökülme ve bulaşma yapıyor bende de, belki kışın daha sağlam durur kirpiklerde...
    Bir de Vuslat hanım da hala tatilde ve bir türlü gidemedim yanına, ne tatilmiş arkadaş bu, tatile gidemeyenlerin günahı ne, ühühühüüü :'(
    Kocaman öptüm Ekin'cim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12sin de gelecekti hala gelmemiş mi aa bende yarın arayıp gün alacaktım tatilde diye rahatsız etmedim özelden sonra zaten ben tatile kaçtım derken bağlantı koptu bir görüşeyim ben haber ederim seni
      tatili yaptım geldim bu son deniz tatilimdi kurbanda kaçıcaz sanırım :)
      hahaha
      bencede kışın ideal ama oynar başlığı kullanamadım ben :/

      Sil
  2. ben bayıldımm!!! ve bitti bile yenisini alabilirim yıllardır kullandığım rimmelimin tahtına oturdu bile :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazı olmuş :) blogumu takip ederseniz sevinirimm:)
    http://googleherseydenbiraz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)