12 Temmuz 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler

Merhabalar
tatilden geldim geleli bende bir bıkkınlık bir yorgunluk anlamadım gitti
halbuki tatilde zıpkın gibiyim Ankara'nın sıcağı bana iyi gelmiyor artık tatile gidince dönesim yok çünkü o yüzden ne yapsam hep bi üşengeçlik
Konu alış veriş olunca ne hikmetse o üşengeçliğim toz olup uçuyor :)
son zamanlarda yaptığım alış verişler nelermiş bakalım
 @bizimcocuklarsokaktakicanlar hesabından hem yardım amaçlı hemde Tarçınım pati izini ölümsüzleştirmek için 15 liraya pet printi aldım
bu hesap tamamen kar amacı gütmeden sokak hayvanlarını beslemek ve tedavisinde katkıda bulunmak için açılmış bi hesaptır

 Sudocream aldım güneş yanıklarına cilt kızarıklığına tedavi amaçlı 12.5 lira
Otacı pastil 10 lira kronik pranjit olunca pastilsiz olmuyor
 H&M den bu kedili çantayı aldım 35 lira
Gratis haftasonu indirimden faydalandım
Eklips fırça indirimle 1.90
Rt Pudra Fırçası indirimle 25
Benri kulak çubuğu sanırım 3.5
Benri ıslak mendil 1 lira
Dirty Works seyahat çantası indirimle 15 liraya geldi 
 Avon kataloğunda argan yağlı saç serumunu indirimde görünce sipariş verdim üç tanesi 21.90 aldım
 Pucca'nın kitaplarını aldım maalesef korsan 4 tanesi 30 lira
 Sephora indiriminden faydalandım pudra 20 göz altı kapatıcısı 15 lira
B12 eksikliği çıkınca diyetisyenim en iyi bu dedi bunuda aldım emilerek kullanılıyor içinde ki biotin saç dökülmesini önlüyormuş 33 liraya aldım eczaneden 
HC Hair Care de indirim vardı şampuan ve saç bakım yağını 55 liraya aldım sanırım tam hatırlamıyorum daha da ucuz olabilir 
Yine barınak Gönüllülerine destek olmak sokakta ki canların karnı doysun yüzü gülsün tedavileri yapılsın diye açılan @mumyak isimli instagram hesabından bu güzel patili ve kelebekli kokulu mumları aldım tanesi 10 lira
sayfalarını ziyaret edin mutlaka harika mumlar var 
tekrar H&M çıkartması yaptım çanta 15 sandalet 20 lira baya indirim var kaçırmayın 
 Watsons'dan tatilde sıcaktan ve denizden yıpranam ayaklarıma bakım yapmak için kakaolu vazelin aldım 4.5 watsons kartla ayak ponzası 5.99
tatilde lens suyumu unutunca iş başa düştü  Renu'nun çanta boyu 120 ml olanın 2 adeti 24 liraydı normalde tanesi 15 lira çanta hediyesini görünce tabisi hemen kaptım çanta plaja giderken çok işime yaradı

son zamanlarda bunları almışım yazarken baya bir şey aldığımı fark ettim ağustosa kadar artık bir şey almak yok  :)
hoşcakalın
kendinize popüler davranın

8 yorum:

  1. tarçının pati izinin ölümsüzleşmesi harika ! :)) hepsini güzel günlerde kullan Ekincim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)
      bencede süper oldu dövmesini yaptırma fikri oluştu aklımda :)

      Sil
  2. Güle güle kullan cicilerini canım:)

    YanıtlaSil
  3. Vallahi hepsi birbirinden güzel.. Kedişli çanta ve diğer tüm çantalar ve sandalet harika.. Tarçın ın pati izi mükemmel olmuş. Sanırım ben de otis in yaptıracağım şu aptal koşturmacam bitince..:==))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablam
      hem otisin pati izi ölümsüzleşir hem de canlara faydamız olur ablacım :)

      Sil
  4. Çok tatliş şeyler almışsın, pati izi için olana ve kedişli çantaya bayıldım! biliyosun ^^
    Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim balım daha iyileri herkesin olsun inşallah :)

      Sil

Kedidir kedi :)