28 Nisan 2014 Pazartesi

Doa Kozmetik Keratinli Saç Bakım Maskesi

merhabalar
yine saç ürünlerini yazıyorum size
saçımla çok uğraşıyorum evet hatta bu yüzden %20 lik kellik yaşıyorum o kadar uğraşmazsam bu saçlar bu kadar dökülmez ya da döküldüğü için mi bu kadar takıyorum orası karışık aman neyse bıdı bıdı tantana yapıyorum malum saçlarım inat sorunlu bende bıktım sizlerde bıktınız biliyorum ama ne yapayım taktım kafaya bi kere
doa kozmetiğin saç maskesinden memnun kalanları duyunca geçtiğimiz aylarda almıştım 
herkesin memnun kalmasındanmıdır bilmem çok fazla beklentim vardı
maalesef üzülerek söylüyorum ki beklentilerimi karşılamadı oysa doa kozmetiğin birçok ürününden memnun kalmış biriyim 
herkese iyi gelen saç maskesi bana iyi gelmedi
ağırlaştırma yaptı
saçım sönük ve yapışık oldu 
kabarıklığına ya da kuruluğuna çözüm olamadı 
bu ürünün iki serisi varmış sanırım bana RA serisinin denk gelmesinden belki de diğerleri farklıydı ama şimdi o serinin adı neydi hatırlamıyorum
haftada iki kez 3 hafta kullandım toplamda 6 kez kullanmış oldum ama memnun kalmayınca kullanmayı bıraktım 

benim saçlarım garip olduğundan bana iyi gelmeyen size iyi gelmez diye bir şey yok ki bu üründen birçok blogger memnun kalmış
önyargı oluşturmak istemem 

doa kozmetiğin bu zamana kadar memnun kalmadığım ürünü yoktu bu ilk oldu 
sonucu saçlarımın uyuzluğuna bağlıyorum

hoşcakalın
kendinize popüler davranın

2 yorum:

Kedidir kedi :)