17 Mart 2014 Pazartesi

8 Mart Dünya Kadınlar gününde yaptığım alış veriş

Merhabalar 
8 mart geçeli neredeyse 10 gün olacak ve ben daha yeni yazısını yazıyorum :)
aldıklarımı güncel olarak instagramdan paylaşmıştım takip eden arkadaşlarım bilirler
bir de yazısını yazayım dedim :)

indirimleri duyar duymaz hemencecik çıktım yola
bana en yakın olan Nata-Vega alış veriş merkezine gittim öğleden sonra 
orası tenha oluyor genelde o yüzden alış verişimi rahatlıkla yapıyorum
sevgili çalışanları beni artık tanıdıkları için bazen ürün bile ayırıyorlar sağolsun
neyse gelelim aldıklarıma
bu indirimlerden sadece bu sefer Gratis'in indirimlerdinden faydalandım
watsons'un indirimlerinde crulety free ürünler bulunmadığı için ben yararlanamıyorum genelde maalesef üzülüyorum bu duruma keşke superdrug ürünlerde de indirim yapsalar 
gratisten aldıklarım


tamamen stok çalışması oldu bu sefer ki alış verişim
artık kendimi durduruyorum çok şükür ki çok da gereksiz ürünler almuyorum yılbaşı indirimini bile pas geçtiysem aferim bana :)

* Benri pamukları seviyorum bazen yapısı çok sert olanlar denk geliyor nedense ama genel olarak kullanışlı pamukları evde 3 bayan olunca siz hesap edin artık ne kadar pamuk gittiğini o yüzden benri pamuklar stok yapıldı 4 tanesi indirimle 7.90 liraya geldi

* Enliven duş jeli sanırım 30 lirayı geçtiğim için indirimli verilenlerdendı bu duş jeli şunumuz bunumuz var istermisiniz diye sıralarken buna bakınca arkasında ki tavşanı gördüm ve hiç denemediğim için indirimde varken denenmek için alındı indirimle 2.95 fiyatı

* Giovanni saç ürünleri çok severek kullanıyorum bu seferde argan serisini denemek için aldım
ayrıca kuru şampuanını da görünce çok sevindim yine onuda denemek için hemen kaptım :)
saç maskesini birçok blog da okumuştum denemek için alındı yıpranmış saçlarıma iyi gelecek mi bakalım indirimli olarak 
kuru şampuan arganlı şampaun ve arganlı saç kremi 10.75 giovanni beyaz olan saç maskesi 8.25 liraya aldım

* Crystal roll-on Kova Kadınıyım Ben bloğunun sahibi sevgili Derya'nın  ( bloğu için tık tık )  önerisi üzerine lavantalı olanı almıştım sevgililer gününde çok memnun kalınca mayıs ayında ki indirimlere kadar beni idare etsin diye indirimde bulunmuşken nar özlü ve papatyalı olan diğer çeşitleri stoklandı indirimle 5.75 e alındı

* Eklips sünger de The Balm markasının fondöteni olanlar bilirler pata krem tarzında fondöteni onun süngerini bendeniz parçaladım bi güzel orta da kaldım o yüzden alındı kendileri fiyatı 2.95 indi indirimle 
aslında biran önce The Balm markasının likit fondöten çıkarması gerekiyor benim fikrimce 

* Benri aseton yine tamamen stok amaçlı alındı kırmızı ojeler için olanı almak vardı aslında listemde ama kalmadığını görünce bunu aldım indirimli 3.45 fiyatı

alış verişim bu kadardı

hoşçakalın 
kendinize popüler davranın

4 yorum:

  1. Bizde diyoruz ki bu benri pamuklar neden bulunmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D kuzum nata vega da ben hiç olmadığını görmedim dolu dolu getiriyorlar sen oraya bak bir daha ki indirime bende kırmızı ojeler için aseton ve peelingli pamukları bulamadım :)

      Sil
  2. Aldıklarınızın hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Kedidir kedi :)