11 Ekim 2013 Cuma

İnstagram çekilişime katilin

Merhabalar
Uzun zamandır instagramdan çekiliş düzenlemeyi düşünüyordum
Bayram şerefine instagram çekilişi yapıyim dedim


Şartlar instagram hesabımızı takip etmeniz
Instagramdan bulunan cekilis fotomuzu kendi hesabınızda #palatosuncekilis etiketiyle
Benim instagram hesabım olan @palatosun hesabımı da tagleyerek fotografı paylaşmanızla
Çekilişimize katılabilirsiniz
Instagram çekilişidir Twitter veya blogda paylaşılması gerekmez
Bilerek riske girmemek için bakim ürünleri sectim umarım beğenirsiniz
Kargo benden tabiki
Sonuçlar Bayram sonrası aciklanacaktir bol şans

4 yorum:

  1. Elbette ki katılırım katılmam mı hiç.
    Ama bana nasıl resmi kopyalayıp kendi instagram sayfama yapıştıracağımı anlatır mısın ne olur. Ben onu bilmiyorum..
    Çok teşekkürler ve selam sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekran fotosunu çekip koymanız yeterli bol şans

      Sil

Kedidir kedi :)